Електроблюз-ДТЕК-підвищує-надійність-своїх-інформаційних-систем

24 березня ДТЕК Київські електромережі розпочав технологічні роботи на інформаційних сервісах для підвищення їх надійності та стійкості, повідомляє Електроблюз із посиланням на інформацію компанії.

На час проведення робіт функції деяких каналів зв’язку з компанією будуть обмежені. Орієнтовний період проведення робіт – 4-6 днів.

Як зазначають в компанії, на період технологічної профілактики кол-центр компанії не працюватиме. Проте сайт та чат-боти в Telegram та Viber, які можна знайти за назвою «ДТЕК Київські електромережі», продовжать працювати. Тож, рекомендують найближчими днями використовувати саме їх для передачі показників лічильника тощо. Також фахівці компанії залишаються на зв’язку в соцмережах.

Для тих клієнтів, які не звикли користуватися онлайн-каналами комунікації, компанія рекомендує звернутися до близьких і знайомих, які допоможуть зв’язатися з оператором системи розподілу онлайн.

«ДТЕК Київські електромережі приносить вибачення своїм клієнтам за тимчасові незручності. Разом переможемо! Слава Україні!», — йдеться в повідомленні ДТЕК.

Як раніше повідомляв Електроблюз, журнал створив базу компаній, які продовжують працювати в умовах воєнного страну.