В Україні є проблема обслуговування ліній електропередач. Станом на сьогодні в нашій країні місце обриву чи замикання ЛЕП визначається дідівським методом. Ремонтна бригада їде на місце та оглядає лінію, доки не знайде проблемну ділянку. Через довжину та розгалуженість ЛЕП бригади змушені витрачати багато часу на пошук ділянки, де відбулася аварія.
Сотні міст і сіл в Україні залишаються без електропостачання майже щоразу після грози чи снігопаду. Враховуючи, що аварії на лінії трапляються аж ніяк не в хорошу погоду, то на відновлення електропостачання іноді йде понад тиждень. Всі ці проблеми змушують шукати нове та прогресивне рішення.
Індикатори несправності повітряної лінії JYZ-HW здатні визначити обрив і замикання на лінії, а також вказати місце аварії.
Індикатори несправності повітряної лінії JYZ-HW використовують на радіальних лініях середньої і високої напруги. Ці прилади дозволяють виявити коротке замикання та однофазне замикання на землю. Індикація здійснюється трьома надяскравими світлодіодами з кутом огляду 360°. Інформація щодо несправності та значення струму навантаження також можуть бути передані в SCADA через 2G, 3G та 4G мережі.
Індикатори монтують на ЛЕП за допомогою адаптера та ізольованої штанги. Параметри струму, час відключення, інтервал індикації можуть бути зчитані та відрегульовані за допомогою контролера. Постійна несправність, нестійке замикання і попередження про низький заряд батареї позначаються трьома яскравими світлодіодами різного кольору. Замикання на землю позначаються двома світлодіодами. Їх використання (особливо з можливістю передачі даних у SCADA) дозволяє підвищити якість енергопостачання, а також суттєво підвищити показники SAIDI та SAIFI.
Індикатори не тільки допомагають оперативно знайти пошкоджену ділянку ЛЕП, а й значно доповнюють систему SCADA.
Застосування в енергетиці індикаторів несправності повітряної лінії дозволяє значно знизити витрати на оплату робочого часу ремонтних бригад, амортизацію транспорту, витрат на пально-мастильні матеріали для техніки. Технології індикаторів несправності повітряної лінії здатні негайно передати на пульт диспетчера інформацію не тільки про пошкодження, а й про місце його локалізації. Тобто, застосування індикаторів дозволяє майже вдвічі скоротити час усунення несправності. При цьому умови праці ремонтних бригад значно покращуються, адже замість довгих поїздок для оглядання ЛЕП, вони безпосередньо виконують свою роботу та ремонтують лінії електропередач.