Кабели-для-шин-и-сетевые-промкабели

Системні шини (системи Bus) стали дуже важливою частиною автоматизації виробництва, і без них важко уявити даний процес.

Крім апаратних і програмних складових, пасивні компоненти, зокрема шинні кабелі і роз’єми, грають важливу роль для надійного функціонування системи. Кабелі для шин повинні відповідати всім електричним параметрам конкретної системи. Універсального шинного кабелю не існує, оскільки індивідуальні вимоги до них різні.

Зокрема, компанія Mardal Cables пропонує надійні кабелі для шин та мережеві кабелі промислового класу для найбільш поширених світових систем. Ці кабелі пропонуються для фіксованого і гнучкого застосування, а також для безперервного переміщення в кабельних ланцюгах.

Profibus

Profibus – найпоширеніша в Європі система шинних кабелів, яка використовується в автоматизованому виробництві.

Profibus-DP

Цей варіант Profibus (оптимізований шляхом збільшення швидкості передачі та низьких витрат на установку) був спеціально розроблений для зв’язку між системами автоматизації та децентралізованими периферійними пристроями в польових умовах. Profibus-DP замінює звичайну паралельну передачу даних напругою 24 В або 0-20 мА.

Так, кабелі Mardal Cables відповідають специфікації для Profibus-DP типу A згідно з EN 50254. Profibus-DP і Profibus FMS використовують таку ж технологію передачі, що й уніфікований протокол шини. Обидва варіанти можуть працювати одночасно на одному кабелі.

Profibus Fast Connect®

Ці кабелі мають оптимізовану радіальну симетричну конструкцію і можуть полегшувати застосування спеціальних інструментів. Таким чином, штекери з’єднувачів для шин можуть бути зібрані швидко і легко.

CAN-Bus

Can-Bus конкретизується стандартом ISO 11898. Спочатку він був розроблений для автомобільних додатків, Can-Bus сьогодні використовують для обміну цифровою інформацією, в мережах Controller Area Network (CAN) для швидшої передачі або обміну даними.

DeviceNet

DeviceNet – це сервісна мережа, заснована на перевіреній CAN-технології для швидкого обміну даними. Конфігурація складається з товстого кабелю (так званого магістрального кабелю) та тонкого кабелю (т.зв. відвідний кабель).

Використання кабелів з високим ступенем вигину в кабельних ланцюгах також можливо. DeviceNet був стандартизований Всесвітньою організацією з торгівлі та розробки стандартів Open DeviceNet Vendor Association (ODVA) і є провідною системою шин для промислової автоматизації в Північній Америці.

Industrial Ethernet

Ethernet є найбільш поширеною технологією зв’язку. Стандарт Ethernet дозволяє значно збільшити пропускну здатність з 12 Мбіт/с для шинної системи до 10 Гбіт/с.

В офісному світі шаблон Ethernet вже зарекомендував себе як стандартна технологія, однак вимоги до дротових систем й активних компонентів в промисловому середовищі значно відрізняються від вимог в офісному середовищі.

З одного боку, інфраструктура повинна бути більш стійкою; а з іншого – такі критерії, як додатки реального часу, вимагають спеціальних IT-рішень. Що призвело до розробки різних запатентованих систем, таких як ProfiNet, EtherCAT, Modbus TCP і Powerlink зі специфічними компонентами системи, які одначе можуть бути несумісні з іншими.

Кабелі для структурованого Ethernet відповідно до EN 50173-3 повинні підтримувати будь-яку пропрієтарну систему.

На ряду з великою кількістю промислових кабельних рішень Ethernet ми пропонуємо інноваційне рішення – кабель Cat6 для використання у буксирувальних кабельних ланцюгах.

Mardal Cables поставляє ряд кабелів Ethernet, що підходять для промислового застосування, зокрема кабелі Cat.6A і Cat.7, які можуть застосовуватися в кабельних ланцюгах і витримують торсіонні навантаження.

Нещодавно розроблений кабель Single Pair Ethernet (однопарний кабель Ethernet) для мобільного використання також знайде застосування в промисловій автоматизації в недалекому майбутньому.

Підписуйтесь на канал Электроблюз у 𝗧𝗲𝗹𝗲𝗴𝗿𝗮𝗺 — https://t.me/electrobluz