Електроблюз-пріоритет-ОСР-–-безперебійне-електропостачання-споживачів

У міненерго виходять з того, що оператори систем розподілу (ОСР) мають планувати свої ремонтні кампанії, виходячи з пріоритету – споживачі повинні отримувати безперебійне енергопостачання.

На цьому наголосив міністр енергетики Герман Галущенко на нараді за участі Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, НЕК «Укренерго», Державної інспекції енергетичного нагляду України, ПрАТ «ДТЕК Київські Регіональні електромережі» та «ДТЕК Мережі», передає Електроблюз.

«У поточному опалювальному сезоні збільшилися обсяги споживання електроенергії на фоні скорочення споживання газу. Тому наше завдання – забезпечити контроль за безперебійністю електропостачання споживачам. Для цього ми маємо спільно напрацювати ефективні рішення як у контексті нормативного регулювання цього питання, так і щодо рекомендацій компаніям про організацію проведення ремонтних робіт в опалювальний період та сервісного обслуговування споживачів», – зазначив Герман Галущенко.

Учасники наради дійшли висновку щодо необхідності перегляду нормативно-правової бази, яка регулює діяльність ОСР в частині проведення ремонтних кампаній і ззабезпеченням безперебійного електропостачання, особливо в осінньо-зимовий період.

Як зазначають в міненерго, при плануванні ремонтів ОСР повинні скорочувати та максимально переносити на міжопалювальний період роботи, які вимагають відключення від електромереж без забезпечення альтернативного живлення.

У ході наради також було наголошено на доцільності впровадження механізму обліку та контролю сумарного часу знеструмлення споживача протягом року, який би враховував усі типи відключень.

Як раніше повідомляв Електроблюз, НКРЕКП спроcтив процедуру надання послуг з приєднання до електромереж.