АЕСЗ-Schneider-Electric-готовий-продовжувати-інвестувати-в-Україну-4

Про це повідомила віце-президент Schneider Electric зі збуту товарів для дому (Home & Distribution) у Східній Європі Наталія Ляшенко.

Вона сьогодні у Києві не частий гість, тому її візит до офісу компанії «Атоменергоспецзахист» та спілкування з колективом став подією вдвічі приємною, корисною та інформативною.

Наталя поділилася з колегами своєю історією, як жила та працювала за кордоном після того, як росія напала на Україну.

– Після конгресу дистриб’юторів в Іспанії (Наталя була в складі делегації від Шнейдер Електрик Україна, він проходив напередодні початку війни і 24 лютого його учасники мали повернутися до Києва – прим. авт.), – розповіла Наталія Ляшенко, – ми всі переїхали до Варшави. Там я була понад два місяці. Чоловік – в Україні, його батьки в Рівному. Періодично на кілька днів вдавалося вирватися в Рівне, була на складі та офісі компанії у Львові. І лише кілька днів тому, нарешті, повернулася до Києва, чому шалено рада. Емоції переповнюють, у такі моменти чітко розумієш, що таке дім, наскільки він є важливим для кожного з нас.

АЕСЗ-Schneider-Electric-готовий-продовжувати-інвестувати-в-Україну-2

– До речі, в Польщі до нас приїжджав СЕО глобального Schneider Electric Жан-Паскаль Трікуар. Він прибув, щоби підтримати нашу українську команду. Основний меседж на зустрічі – це реактивація бізнесу в Україні. Від корпорації в цілому – максимальна підтримка. Всі позитивно налаштовані. Глава компанії зокрема зазначив, що тренд розвитку бізнесу покращується з кожним місяцем і Schneider Electric готовий продовжувати інвестувати в Україну.

За її словами, сьогодні команда «Шнейдер Електрик Україна» максимально повертається до життя. Про виконану роботу та плани говорить з оптимізмом та гордістю. Вона зазначила, що найголовнішим на початку війни стало рішення про відкриття бізнесу та складу у Львові. Це був перший крок, який розпочав робочий процес. Потім було збільшено офіс у Львові, де можуть працювати всі, хто переїхав до західного регіону. Робочих місць вистачає всім.

– Наступний крок, – зауважила Наталя, – відкриття сервісних робіт саме в західному регіоні. Корпорація дала «добро» на їхнє проведення місяць тому. Це був свого роду виклик. Зокрема, були звернення з обладнання APC, серверним. Запити надходили від банків, підприємств молочної та харчової промисловості. А коли ти причетний до вирішення проблем конкретних виробництв та країни загалом, це дуже мотивує.

АЕСЗ-Schneider-Electric-готовий-продовжувати-інвестувати-в-Україну-3
Керівник компанії Атоменергоспецзахист Олександр Бондарський

Третім важливим кроком Наталія Ляшенко вважає відкриття днями складу компанії в Мартусівці (з початку війни він був законсервований – прим. авт.) – неординарна подія за нинішніх умов, чому, безумовно, раді партнери, дистриб’ютори, клієнти Schneider Electric, оскільки це значно спрощує логістику поставок та підвищує конкурентоспроможність продукції французького виробника.

Чому склад відкрили сьогодні, а не зробили це раніше, вона пояснила одним – вимогами безпеки, яким у компанії приділяють особливу увагу. Головний пріоритет – життя людей. Виходячи з цього, детально опрацьовувалися питання, які дозволять, в першу чергу, не наражати на небезпеку співробітників складу, а також забезпечити надійність роботи операційної системи формування замовлень та відвантаження товарів. Наразі склад відвантажує замовлення раз на тиждень.

– Далі, чого ми очікуємо, – продовжила Наталя, – це офіційне відкриття офісу в Києві. Коли це станеться, тоді ми зможемо сказати всім працівникам – повертайтеся на свої робочі місця.

АЕСЗ-Schneider-Electric-готовий-продовжувати-інвестувати-в-Україну

А поки що Наталія Ляшенко зі своїми колегами захоплено працює над концепціями майбутніх акцій від Шнейдер Електрик для авторизованих інтернет-магазинів. Каже, зараз уже є маркетингові можливості, щоби запустити їх з першого липня.

Крім того, вона повідомила хорошу новину для дизайнерів – завершена верстка каталогу з індикативними цінами, який стане зручним інструментом у роботі з клієнтами. На виході також загальний каталог обладнання за напрямком Home & Distribution. Із цими позитивними меседжами компанія хоче в липні вийти до клієнтів. Здається, вони це оцінять належним чином. А з вересня, за її словами, буде відновлено практику практичних вебінарів для електриків. Словом, далі – буде.