12.1 C
Киев
Воскресенье, 5 октября, 2025
додому Блог сторінка 11

Освітні курси від Шнейдер Електрік Україна тепер доступні в онлайн-форматі

електроблюз_шнейдер_курси

Освітні курси від Центру навчання Шнейдер Електрік Україна тепер доступні онлайн, повідомила пресслужба компанії.

“Основне завдання для Schneider Electric сьогодні  — своєю роботою допомогти та забезпечити повноцінне відновлення України. Побудувати надійну основу для сталого розвитку країни вже у найближчі роки. Тому Schneider Electric оголошує про нову освітню ініціативу — корпорація оптимізувала свої навчальні програми від Центру навчання Шнейдер Електрік Україна, переформатувавши курси в онлайн-формат”, — йдеться в повідомленні компанії, передає Електроблюз.

Також компанія додала три приємні бонуси: суттєво знизилась вартість курсів, зменшилась їх тривалість та тепер немає обмеження за кількістю учасників. Як наголосили в прес-службі, тривалість  курсу зменшилась без скорочення обсягу матеріалу. Тепер навчання на одному курсі триває два повних дні, 16 годин замість 32 раніше.

У вересні – листопаді буде одноразово проведено наступні освітні програми: 

  • CtSo “Система супервізорного управління Citect SCADA. Основні можливості та мережева архітектура”;
  • M171/2 “Логічні контролери Modicon M171/M172 для HVAC систем та середовище розробки EcoStruxure Machine Expert — HVAC”;
  • SMbHMI “Розробка та експлуатація систем управління з використанням ПЛК Modicon М221 та операторських панелей TMH2GDB”;
  • SoMa 1 “Контролери EcoStruxure Machine M241 та середовище розробки EcoStruxure Machine Expert”;
  • Un340/580 “Програмування та експлуатація контролерів Modicon М340 та ePAC M580 в інструментальній системі Control Expert”;
  • ViVSD “Електроприводна техніка Altivar. Знайомство з рішеннями”;
  • VE630AP “Перетворювачі частоти Altivar Process 630”.

Детальний опис курсів та їх програми можна знайти в «Каталозі технічного навчання 2022» Шнейдер Електрик Україна. Дізнатись вартість, терміни проведення, поставити всі питання та записатися на навчальний курс можливо у керівника Центру навчання «Шнейдер Електрік Україна» Павла Захваткіна: + 38-050-4423358, pavel.zakhvatkin@se.com.

ЕСКО — можливість заощаджувати гроші майже без вкладень

електроблюз_еско_економія

Питання заощадження енергоресурсів завжди на часі. Часто дискусії в цій сфері зводяться до загальних тез про користь економії або порад, як менше витрачати. Комплексні ЕСКО-проекти дозволяють економити на споживанні енергоресурсів без додаткових витрат та кредитів.

ЕСКО-проекти — це ефективний механізм заощадження енергоресурсів на об’єктах державної та комунальної власності внаслідок впровадження енергоефективних заходів. Суть енергосервісних договорів проста: ЕСКО вкладає в енергоефективні заходи та отримує повернення інвестицій з певним прибутком внаслідок економії витрат на енергоресурси. Тобто підприємству або іншому об’єкту не потрібно шукати додаткові кошти, щоб почати заощаджувати. Завдяки ЕСКО-проекту можна заощадити до 80% на освітлені.

Втілення ЕСКО-контрактів починається з того, що замовник має певні проблеми та немає коштів на їх вирішення. Далі ЕСКО-компанія приїжджає до замовника та виявляє проблемні ділянки, проводить енергоаудит та займається пошуком технічного рішення, яке вирішить проблеми замовника. Після цього роблять економічне обґрунтування, його погоджують з замовником та підписують контракт. Зазвичай, такі контракти розраховані на термін від року до десяти. Найбільш поширені контракти — на два-три роки.

Після підписання договору, ЕСКО-компанія повністю втілює енергоефективні заходи. Вона купує та встановлює потрібне обладнання, контролює його роботу та проводить інші енергоефективні заходи. Також ЕСКО-компанії проводять навчання для співробітників підприємства, де реалізується контракт, для того, щоб вони могли ефективно працювати з новим обладнанням. Одним з головних етапів втілення енергосервісного контракту є встановлення системи дистанційного моніторингу витрат (обліку). Завдяки цьому і замовник, і виконавець можуть в себе на екрані комп’ютера бачити якої економії досягнуто. Після закінчення контракту все встановлене обладнання залишається замовнику та він вже отримує всю економію собі.

ЕСКО-контракти вже давно відомі в Європі. В Україні такі проекти стали популярними років п’ять тому. Після початку повномасштабного вторгнення ЕСКО-проекти відійшли на другий план, але зараз цей рух знов почав відновлюватися та набирати обороти.

Найближчими днями в журналі Електроблюз вийде інтерв’ю з Євгеном Перебейносом, який має досвід впровадження декількох ЕСКО-проектів в Україні. Читайте на сайті журналу.

Компанія Schneider Electric отримала престижну нагороду World Changing Ideas Awards 2022

електроблюз_шнейдер.-нагорода

Компанія Schneider Electric отримала престижну нагороду World Changing Ideas Awards 2022 в категорії «Архітектура» від Fast Company. Відзнаку компанія отримала за нову будівлю майбутнього з чистим нульовим викидом вуглецю IntenCity, що розташована в Греноблі, Франція.

Як повідомляє компанія, на будівлі припадає майже 40% глобальних викидів CO2 і понад 30% енерговитрат. Галузь потребує масового впровадження цифрових технологій, щоб отримати ефективніші результати, прогнозуючи та мінімізуючи відходи. Стратегія Schneider Net Zero Building розв’язує цю проблему з точністю та ефективністю. Вона допомагає будівлям зменшувати відходи, декарбонізуватися та досягати цільових показників вуглецевої нейтральності за допомогою рішень EcoStruxure™.

IntenCity відіграє провідну роль у зусиллях Schneider Electric, спрямованих на переосмислення будівель по всьому світі. У IntenCity вживаються активні заходи для зменшення викидів CO2, шляхом скорочення споживання електроенергії та переходу від використання енергії, що була вироблена із використанням викопного палива, на електроенергію, вироблену відновлювальними джерелами. У IntenCity є можливість відстежувати та складати звіти по ключовим показникам ефективності енергії та рівню вуглецю. 

Завдяки рішенням EcoStruxure™ і наскрізній цифровій відкритій архітектурі, IntenCity є інноваційним та ергономічним комплексом світового рівня. Він консолідує кілька об’єктів на площі 26 тисяч квадратних метрів, у якому розміщується понад 5 тисяч співробітників. Такий підхід дозволяє Schneider Electric зменшити енергетичний слід та реалізувати концепцію розумної будівлі. IntenCity споживає в 10 разів менше енергії, ніж середньостатистичні європейські будівлі. У цій будівлі нічого не спалюється; вся енергія забезпечується відновлюваними джерелами.

Завдяки фотоелектричним панелям на площі 4 тисячі квадратних метрів, двом вітровим турбінам і  накопичувальним акумуляторам на 300 кВт, IntenCity генерує 970 мегават-годин енергії на рік, чого достатньо для енергоживлення 200 будинків. Ця споруда споживає лише необхідну енергію та має можливість накопичувати енергію та передавати її за межі будівлі, що під час експлуатації робить її будівлею з чистим нульовим викидом вуглецю.

«Ми пишаємося тим, що отримали визнання IntenCity на конкурсі World Changing Ideas Awards«, — зазначив Андре Маріно, старший віцепрезидент бізнес-напряму Schneider Electric Digital Buildings.

World Changing Ideas — одна з головних щорічних програм нагород Fast Company. Вона спрямована на підвищення якості готових продуктів та сміливих концепцій, які покращують світ. Цьгоріч на конкурсі було представлено 39 переможців, 350 фіналістів та понад 600 почесних нагород. Серед найпопулярніших категорій — клімат, соціальна справедливість, штучний інтелект та дані.

Акція в магазині On-Off: купуйте Шнейдер Електрік вигідно

електроблюз_акція_шнейдер

Магазин On-Off дарує сертифікат на 750 гривень при покупці електрофурнітури виробництва Шнейдер Електрік на 5 тисяч гривень.

Сертифікат автоматично додається до кошика за кожні 5 тисяч гривень в замовленні на сайті магазину. Його можна використати одразу при сплаті за замовлення.

При замовленні на суму, кратну 5 тисячам, ви отримуєте кратну кількість сертифікатів. Наприклад, за замовлення вартістю 10 тисяч гривень ви отримаєте 2 сертифікати по 750 гривень.

Подробиці на сайті магазину!

Михайло Бубнов, Шнейдер Електрік Україна: Ми довели всім, що український дух неможливо подолати нічим

електроблюз_шнейдер_деньнезалежності

Вітаю кожного українця та нашу вільну і незалежну державу з її 31 Днем народження!

За цей непростий рік ми довели всім, що український дух неможливо подолати нічим. Ми гідно відстоювали честь України та будемо продовжувати робити це сильніше та сильніше.

За цей рік ми заново закохалися в нашу Батьківщину, ще більше, ніж коли-небудь. Тому я бажаю всім нам, зберегти цю мотивацію та патріотичний дух, який у нас є сьогодні назавжди. А Україні — терпіння та мужності, щоб подолати всі перепони на її шляху до стабільності та миру.

З Днем Незалежності, Україно!

Михайло Бубнов,
генеральний директор Шнейдер Електрік Україна.

Ріттал ТОВ: Вітаємо нашу рідну, незламну, прекрасну Україну з Днем Незалежності

електроблюз_ріттал_деньнезалежності

Вітаємо нашу Кохану, Рідну, Сильну, Незламну, Сміливу, Прекрасну Україну з Днем Незалежності!

Дякуємо нашим Захисникам, Волонтерам, Підприємцям, Дипломатам та кожному, хто підтримує нашу державу у цей складний час. Завдяки Вам наша Україна сьогодні незалежна та впевнена в своїй перемозі та нашому прекрасному майбутньому.

Пишаємося бути Українцями!
Слава Україні!

Колектив «Ріттал ТОВ»

Гліб Литвиченко, EATON Україна: вітаємо з Днем Незалежності

електоблюз_eaton

Від усієї команди Eaton вітаємо Україну та громадян з Днем Незалежності!

Сьогодні ми відзначаємо це свято у надзвичайно складних умовах для нашої держави. І, як ніколи, відчуваємо важливість свободи та її захисту.

Працівники компанії Eaton в усьому світі із самого початку війни підтримують Україну словом та ділом.

Наша команда продовжує працювати на благо українських клієнтів та всіх громадян з вірою в перемогу.

Зі святом! Слава Україні!

Гліб Литвиченко,
директор з маркетингу компанії EATON Україна.

Валерій Мардаль, Mardal Systems: З Днем Незалежності тебе, Україно!

електроблюз_мардаль_деньнезалежності

Бажаю нашій Україні в її день народження здійснення дуже багатьох мрій: скорішої перемоги над ворогом, повернення всіх окупованих територій, миру та відновлення.

Я бажаю кожному українцю в цей особливий день просто пообіцяти самому собі стати трохи кращим у порівнянні з собою вчорашнім.

Ми маємо показати собі, що ми можемо пишатися один одним кожного дня — на дорогах під час кермування, при зустрічі з незнайомцями, десь в громадському транспорті тощо. Бо це найменше, що ми можемо робити щодня, на знак вдячності нашим воїнам та Збройним силам, які щодня демонструють нам та всьому світові, що таке хоробрість та сміливість.

Віримо в перемогу! Слава Україні! Віримо в ЗСУ!
З Днем Незалежності тебе, Україно! Вітаємо!

Валерій Мардаль,
директор компанії Mardal Systems.

Атоменергоспецзахист вітає з Днем Незалежності України

електроблюз_атоменергоспецзахист

Компанія “Атоменергоспецзахист” вітає з головним державним святом — Днем Незалежності України!

Тридцять один рік тому, 24 серпня 1991 року, Верховна Рада Української РСР ухвалила Акт проголошення незалежності України. Сьогодні ми і досі змушені відстоювати незалежність зі зброєю в руках. Життя тисяч українців — та ціна, яку платить Україна, щоб відстояти свій суверенітет та право самостійно обирати майбутнє.

Вторгнення рф в Україну показало всьому світу, як українці цінують та захищають свою державу. Кожного дня громадяни на різних фронтах працюють заради перемоги України!

Бажаємо Україні перемоги та процвітання, а українцям — мирного неба, розвитку та міцного духу!

Слава Україні!

Фірмовий салон чи мультибрендовий магазин: що обрати?

електроблюз_мультибренд_монобренд

Без сумніву, ви зустрічали монобрендові магазини, де продають товари лише однієї торгової марки. Але зазвичай ту ж продукцію можна придбати і в мультибрендових магазинах. Що обрати фірмовий салон чи гіпермаркет? Чи можна розраховувати на однакову якість, гарантію, терміни постачання і в тому і в іншому з магазинів? Чи однаковою буде ціна? Розібратися в цьому редакції журналу Електроблюз допоміг директор “Атоменергоспецзахист” Олександр Бондарський.

— Багато брендів відкривають свої фірмові магазини в Україні та світі загалом. Чи може монобрендовий магазин повністю задовольнити потреби клієнта, коли мова йде про ринок електротехніки?

— Фірмові салони отримують прибуток з продажу продукції саме свого бренду, але така позиція не зовсім переконлива для клієнта. Неможливо повною мірою задовольнити потреби покупця обладнанням однієї торгової марки. Вкладаючи гроші клієнт хоче отримати саме те обладнання, яке на певному підприємстві дозволить йому отримати максимальний економічний ефект. Для клієнта вирішальне значення відіграє не торгова марка, а відповідність обладнання тим задачам, які йому потрібні. Незалежний постачальник має більше можливостей, щоб сформувати дійсно оптимальну пропозицію. Робота з таким постачальником має ряд переваг. Незалежний спеціаліст орієнтується в асортименті та знає плюси та мінуси продукції різних торгових марок і може підібрати саме те обладнання, яке дійсно потрібно клієнту. Крім того, через те, що незалежний постачальник менш заангажований, йому значно простіше бути об’єктивним.

Ціна, гарантія та сервісне обслуговування

— А як щодо ціни? Чи правда, що в монобрендових магазинах ціна може бути нижчою?

— Далеко не завжди. Партнери можуть пропонувати власні комерційні умови — знижки, товарні кредити, акції. Така політика дозволяє пропонувати обладнання на умовах, які не поступаються пропозиціям фірми-виробника.

— Як щодо гарантії та сервісного обслуговування. Чи однакові умови будуть при покупці в фірмовому магазині та в мультибрендовому?

— Так, умови будуть однакові. Зацікавлене в серйозній роботі підприємство-партнер транслює все це на фірму-виробника. Тобто сервісне обслуговування та гарантія будуть однаковими і для товару з фірмового салону, і з мультибрендового магазину. Більш того, деякі питання досвідченому партнеру вирішити значно простіше, тому що він практично щодня працює з фірмою-виробником.

Робота в умовах війни в Україні

— Як війна вплинула на роботу монобрендових та мультибрендових магазинів в Україні?

— Дуже яскравий приклад: глобальна компанія мала виробництво пластикових підрозетників в країні, де невисока вартість робочої сили та дешевий пластик. Виріб виходив якісний та дешевий. Але ця країна агресор і співпраці бути не може. Підрозетники цього виробника домінували на ринку, але зараз вони з ринку йдуть і їх треба чимось замінити. Це дуже важко. Тобто в умовах війни вироби потрібно оцінювати не лише по ціні-якості, а ще й в залежності від країни-виробника. Крім того, є проблеми з логістикою — закрите небо та море.

— То що ж все-таки обрати — монобрендовий чи мультибрендовий магазин?

— Одного правильного рішення немає. Той замовник, який має власні інженерні та комерційні ресурси, скоріш за все зробить вибір на користь прямого контракту з фірмою-виробником. Мультибрендові партнери гнучкіше, в них можуть запропонувати аналог. І в одному, і в іншому випадку визначальними є кваліфікація та відкритість постачальника. Вибір зазвичай за покупцем.

Реклама

Ще за темою

Онлайн-ресурс для мешканців: практичні поради, що стануть у пригоді кожному

У сучасних багатоповерхівках ми щодня стикаємося з одними й тими самими запитаннями: як зекономити на електроенергії, що робити під час відключень світла, де поруч...

Інтернет-магазин електрообладнання Leona: рішення для промисловості та дому

Сучасний світ важко уявити без якісного електрообладнання, яке забезпечує комфорт у домі та ефективність на виробництві. Інтернет-магазин Leona пропонує широкий асортимент електротехнічних рішень для промислового...